Cari Nama Artis / Judul Lagu

Thursday, January 4, 2024

Bapa_ Rockaro

 Menjawab Kerinduan, ROCKARO Siap Tour 3 Kota Membawa “BAPA” -  MEDANTODAY.COM | Semangat Perubahan

Am      
robah kal aku
Dm
jera kal aku
E            Am
aloi aku sekali nari oh bapa.
Am                 E             
lenga dung tembe tembeta bage
F        Em       Am
lawes kam nadingken aku

Am
rusur kel aku
Dm
nogan katandu
E                Am
rusur aku nogan ajarndu oh bapa
 Am             E
lenga kel lit simalemna bage
F            Em         Am
lawes kam nadingken aku bapa

Am  A      Dm
seh kel lengetne ...
E         Am
la kel kuarap
Am A    Dm
keri suina e
D          E         
nanam kam lalit e

Am
rusur kel aku
Dm
nogan katandu
E                Am
rusur aku nogan ajarndu oh bapa
 Am             E
lenga kel lit simalemna bage
F            Em         Am
lawes kam nadingken aku bapa

Am  A      Dm
seh kel lengetne ...
E         Am
la kel kuarap
Am A    Dm
keri suina e
D          E         
nanam kam lalit e

No comments: