Cari Nama Artis / Judul Lagu

Tuesday, October 3, 2023

Muniken Iluh __ Cipt. Talenta Br. Tarigan

 C             Dm
Tedeh Turah pusuh metedeh
G                  C
Kerna Kam siateku ngena
C               Dm
Lenget rempet kuakap melenget
G                   C
Nginget krina kenangenta

Am              F
Gejap-gejapen tigandu
C
Kam Karo isampingku
Am                 F
Tempa erkusik kam bangku
         G                  
Ula teriluh tigan
     C
nindu ngapuli aku
 
C             Dm
Kuja kuturiken ukurku
G                C
La terbabangku biringku
C                Dm
Mambur tuhu mambur iluhku
G                  C
Ban tedehna ateku man bandu

Am               F
Toto mehuli nge ngenca
C
Kupeseh man bandu
Am            F
Gia megogo ateku
G
Ibas kam turqang
             C
enggo nadingken aku

C                   G
Udan pederi sitik man bandu
Am                
Bas wari enda perlu
          F
kel aku man bandu
         C
buniken iluhku
          G
Getem pusuhku


C                    G
Bulan ula buniken terangndu
Am
Bas berngi enda
                  F
Perlu kel aku man bandu
C
Temani aku
       G
Ceda Pusuhku

    Dm    Am
Tuhu la tergogoi
G                   C
Di kerna padan nggo bage
  Dm      Am
La terbuniken
G              C
Di rate tedeh pusuh e

No comments: