Cari Nama Artis / Judul Lagu

Saturday, October 7, 2023

Kertang Kari Aku __ Cipt. John Rocky Pinem

 Lagu Karo Terbaru 2021 - KERTANG KARI AKU - NARTA SIREGAR - YouTube

 C                    
Kena kel ngenca nde biring
    Dm
ibas pusuhku
           F
Lalit sideban agiku
 G          C
kena kel ngenca
             Dm
Nande biring bere iting mesayang
             F            C
Nde senyum kena tambah manis na
   Dm              
Ku sayang sayang kel kena pagi
               F               C
Ula aku tadingken agi sakit kari aku

C             
Tawa cirem ndu nde biring
        Dm
Tambar ngalah dagingku
   F
Rawa junggut ndu agiku
G            C
Ku begi nami nami
        Dm              
Nande biring bere iting metami
F                   C
Berjut pe kena tambah jilena
 Dm                  G
Ku tami tami kel kena pagi
  F
Ula aku tadingken agi
            C
kertang kari aku

           F
Kune terjaka bulan meganjang e
     G
Enggo ku buat
      F             C
nde biring ku bere ban ndu
            F
Gelapen pe jelama sinterem e
  G             F     G      C
Labo dalih kita saja si idahen

Dm            F   C Am
Nde biring kusayangi
Dm         G          C
Sada kena ngenca kukelengi
Dm   G        C  Am
Nde biring metami
Dm         G       C
Sada kena ngenca kutami tami

C             
Tawa cirem ndu nde biring
        Dm
Tambar ngalah dagingku
   F
Rawa junggut ndu agiku
G            C
Ku begi nami nami
        Dm              
Nande biring bere iting metami
F                   C
Berjut pe kena tambah jilena
 Dm                  G
Ku tami tami kel kena pagi
  F
Ula aku tadingken agi
            C
kertang kari aku

           F
Kune terjaka bulan meganjang e
     G
Enggo ku buat
      F             C
nde biring ku bere ban ndu
            F
Gelapen pe jelama sinterem e
  G             F     G      C
Labo dalih kita saja si idahen

Dm            F   C Am
Nde biring kusayangi
Dm         G          C
Sada kena ngenca kukelengi
Dm   G        C  Am
Nde biring metami
Dm         G       C
Sada kena ngenca kutami tami

No comments: