Cari Nama Artis / Judul Lagu

Wednesday, September 6, 2023

ULA PERTAHANKEN Cipt. Inka Maya Gurusinga

C adina harta si erbansa Em ate ku keleng lalit ergana Dm adina rupa si erbansa G perjuangenku sia sia C lalit ertina ma tigan Em si usur usur gia Dm adi orang tua ndu pe turang G labo lit restuna F pekeri arang nge ngenca G arih arihta enda F pengen me lanai si terusken G adina kam pe nggo teridah C ate ndu lahang F G ula pertahanken Em Am adi terjeng ate ndu mekuah Dm G rela nge aku sirang C gelah mejuah juah F G surut aku turang Em Am adi labo aku tampil Dm G tadingken aku mama tigan F G adi labo atan terjeng C ate keleng F G Huu uuu uuu uu C F Fm Huu uuuu uuuuuu uuuu C adina harta si erbansa Em ate ku keleng lalit ergana Dm adina rupa si erbansa G perjuangenku sia sia C lalit ertina ma tigan Em si usur usur gia Dm adi orang tua ndu pe turang G labo lit restuna F pekeri arang nge ngenca G arih arihta enda F pengen me lanai si terusken G adina kam pe nggo teridah C ate ndu lahang F G ula pertahanken Em Am adi terjeng ate ndu mekuah Dm G rela nge aku sirang C gelah mejuah juah F G surut aku turang Em Am adi labo aku tampil Dm G tadingken aku mama tigan F G adi labo atan terjeng C ate keleng

No comments: