Cari Nama Artis / Judul Lagu

Sunday, June 5, 2022

Teman Biasa __ Mei Permata

 

C            
sempat kuterGoda
              Dm            
pakekendu man bangku keklengen mehaga
             G                F
kuakap aku ngenca siatendu ngena
   C
aku terlena

             C
luka bas pusuhku ngenca
              Dm
laku ban teridah ku ciremi saja
            G               F
tiap kita jumpa ku ersandiwara
G          C
gia ku terluka

Dm                        Em
tah aku nge ndia mudah jatuh cinta
F            G          C
kekelengendu bangku istimewa
Dm                       Em
kuakap ndube aku bagi permata
  F                 G
kepe anggapndu teman biasa

             C         F
kelengindu aku oh mama karoku
G                   C
tapi labo kepe atendu aku
F                   B / C
atendu ngena melus turahna
D                     G
perban kecewa aku ku kena
           C
ngarap nde tigandu
Dm
la dua ukurndu
G                    B /   C
tapi lebih kepe kekelengendu
F                       C
atendu ngena enterem punana
Dm    G     C
pangen kepe kita 

Lirik Lagu Karo TEMAN BIASA - Mey Permata Br Tarigan 

 

 C            
sempat kuterGoda
              Dm            
pakekendu man bangku keklengen mehaga
             G                F
kuakap aku ngenca siatendu ngena
   C
aku terlena

             C
luka bas pusuhku ngenca
              Dm
laku ban teridah ku ciremi saja
            G               F
tiap kita jumpa ku ersandiwara
G          C
gia ku terluka

Dm                        Em
tah aku nge ndia mudah jatuh cinta
F            G          C
kekelengendu bangku istimewa
Dm                       Em
kuakap ndube aku bagi permata
  F                 G
kepe anggapndu teman biasa

             C         F
kelengindu aku oh mama karoku
G                   C
tapi labo kepe atendu aku
F                   B / C
atendu ngena melus turahna
D                     G
perban kecewa aku ku kena
           C
ngarap nde tigandu
Dm
la dua ukurndu
G                    B /   C
tapi lebih kepe kekelengendu
F                       C
atendu ngena enterem punana
Dm    G     C
pangen kepe kita

No comments:

Post a Comment