Cari Nama Artis / Judul Lagu

Tuesday, February 22, 2022

Kampuh Molana (Ulihken Tanda Mata)

cipt. Scorpio Sembiring
 

F  G Em Am
aaa .....
F  G  Em  Am
aaa......

Am
kai kel nge salahku
 Dm
i ja lepakku bandu mama karo
G
maka genduari
Em                 Am
elokkenndu nande biringndu

Am
nindu mbarenda
Dm
kena ngenca rondongku nindu
G
tapina gundari
Em                  Am
tadingkenndu bere biringna

F      
suari bas tedeh
G
berngi reh bas nipi
Em             Am
oh andiko ku ja kel aku
F        
perik kabang-kabang
G
enggo nokohi aku
Em                    Am
bulung-bulung megombang-gombang

reff:
Dm
ku ja lah pagi aku
Dm                  Am
adi kena nggo ngobah janji
Dm
adina kin lanai
Dm                  Am
lanai-lanai atendu aku

G
ulihken dage pagi
Em                   Am
kampuh molana tanda mata
G
e me pagi ku bahan
Em            Am
man tare-tare iluh mambur


Am
kai kel nge salahku
 Dm
i ja lepakku bandu mama karo
G
maka genduari
Em                 Am
elokkenndu nande biringndu

Am
nindu mbarenda
Dm
kena ngenca rondongku nindu
G
tapina gundari
Em                  Am
tadingkenndu bere biringna

F      
suari bas tedeh
G
berngi reh bas nipi
Em             Am
oh andiko ku ja kel aku
F        
perik kabang-kabang
G
enggo nokohi aku
Em                    Am
bulung-bulung megombang-gombang

reff:
Dm
ku ja lah pagi aku
Dm                  Am
adi kena nggo ngobah janji
Dm
adina kin lanai
Dm                  Am
lanai-lanai atendu aku

G
ulihken dage pagi
Em                   Am
kampuh molana tanda mata
G
e me pagi ku bahan
Em            Am
man tare-tare iluh mambur

 

No comments:

Post a Comment