Cari Nama Artis / Judul Lagu

Wednesday, November 14, 2018

lagu Rohani Karo "KU UKURI"



Cipt. Pt. Juni Tarigan

C               B/Em               Am             
ku ukuri segedang gedang geluhku
F              E (bass)           G
dosa lalap nge si kubahan
 C          B (bass)               Am
oh Tuhanku oh Tuhanku
 F             G             C      
jera aku robah kel aku


C               B/Em               Am 
enggo piga piga tahun silewat
F              E (bass)          G
ukur simelket lalap nge melket
  C          B (bass)               Am
oh Tuhanku oh Tuhanku
 F            G         C
tegu aku ajari aku

Am                      Em        F    C
nimpang rusur ukurku oh Tuhan
 F                             G
laku ngasup dalan medalit
Am                  Em
tegu tegu min aku
F       C
cikep tanku
F           G           C
gelah ola aku celus
F           G            C
gelah ola aku celus

Am                
kekelengen ate Ndu nari nge ngenca
F                          G              C
aku banci nggeluh bas doni oo... 
F      C
Tuhan
G           C
ohh.. Tuhan
F      C      G         C
Tuhan ohh.. Tuhan