Cari Nama Artis / Judul Lagu

Tuesday, April 10, 2018

CIO TERUH BULUH DURI



Voc. Erwina Hani Br Bangun

Cipt. Arsyad Sembiring

Am
baba aku nde Ribu nindu

G            Dm                          Am
baba ndauh bangku kena nde Ribu nindu

G                                                F
bibi bengkila si ngolangi lanai bo banci kita ersada

G                           Em           Am
nggeluh mesera la bagi sura-surana

Am
amin erkabeng min ndai aku



      G            Dm                                    Am
kabang ndauh kabang meganjang mama Biring

   G                                                          F
kubaba kena lawes ndauh amin pitu deleng gia man bentasen

G                           Em             Am
gelah ula sirang kita duana bage ateku

Am           
mehaga kel min ndai kegeluhenku

G
mehuli pengalo bibi bengkila

Dm                                Am
geluh mesera kin dalanku tading

Am                                               G
ula min ndai si kita jumpa labo bagenda keri getemna

Dm                                   Am
kusapu tentenku e ngandung pusuh e

G                              Dm
bagi si cio cio teruh buluh duri

G                                        Dm           Em
kuakap ngaruh tangkel ate mesui mama Biring

F                  G                F                        G
aloi aku aloi aku la kepe bias ngasamken lagu mehuli

Dm                                 E             Am
talu sura-sura ibahan pengindo aloi aku