Cari Nama Artis / Judul Lagu

Friday, January 26, 2018

HAPUS SAJA NOMORKU Antha Prima Ginting


C                              Am                      
salah kirim sms ndu e turang
F                      G                       C
nggo terbukti curigaku sedekah enda
Dm                             Am         Dm             Am
mama nangin nindu bangku bere biring bage nindu
C               G                C
labo aku katandu e nde karo


C                                Am
jumpa kita teman-temanndu
F                     G                       C
katakenndu aku turang sipemerenndu
Dm                    Am                  Dm                Am
pernah kubegi katakenndu aku enda tetanggandu
     C                       G               C
mela kepe kam erteman ras aku

reff :
F                  Dm
karo .. nande karongku
Am        G             F
lanai padah siterusken
F                               C    Am
sope lenga aku ikatakenndu
   C                 G                     C
maka au enda si ngian jumandu

F                       C
sirang saja kita turang
Bb                       C
dahi mama nanginndu
F                            C
labo kuakap dalihna agi
Bb                          C
lupaken mama itingndu

C                                   G
hapusndu nomorku ulanai simpanndu
F                                           C
anggap saja kita turang salah sambung
C                        G
asangken pepagi rurat ate jadi
F                     G                C
kudarami sideban jadi temanku