Cari Nama Artis / Judul Lagu

Wednesday, June 21, 2017

TEDEH Plato Ginting + Terjemahan Bahasa Indonesia




Tedeh - Plato Ginting
Cipt. Plato Ginting
G                D    ( F#)
tupung gelap berngi e
Em                 D 
aku terlolah
C      (B)           Am       D
turang ija kena gundari
G                          D     (F#)
bage dekahna kena la erberita
C            D                Am        D
turang lit nge tedehndu bangku
Am                Cm

aloi aku o turang
G        F#        Em
mesikel aku jumpa
Am                C                 D
bas aku lolah e begindu nge sorangku
C
Tedeh
D            G         (F#)      Em
tedeh ateku kena nde karo
Am              D                   G
banci denga nge ndia kita jumpa
C

ija
D               G       F#      Em
ija kena gundari mesayang
C                D              C
kuja nari nge ndia kuturiken
 C                D
ateku tedeh e

[musik
G                D    /( F#)

terang kin pe wari e
Em             D
aku terlolah
C          (B)           Am      D
turang.. ija kena gundari
G                 D
lit nge ndia oratna
     Em           D
aku tertima
C      ( B )      Am       D    
turang.. uga kata sorandu

Am            Cm
aloi aku nde karo
G        (F#)     Em
gelah kita ngerana
Am   
kentisik saja
C                      D
begindu min sorangku

C
Tedeh
D            G         (F#)      Em
tedeh ateku kena nde karo
Am              D                   G
banci denga nge ndia kita jumpa
C

ija
D               G       F#      Em
ija kena gundari mesayang
C                D              C
kuja nari nge ndia kuturiken
 C                D
ateku tedeh e
C
Tedeh
D           G    (F#)       Em
tedeh ateku kena nde karo
Am           D                    G
banci denga nge ndia kita jumpa
C
tedeh
D    
wo ho hoo..
G    (F#)       Em
du du du huu..
C                 D                  G
banci denga nge ndia kita jumpa
C
ija
D            C        B         Em
ija kena gundari mesayang
C        D                  C           
kuja nari nge ndia kuturiken
            D
ateku tedeh e
C                                    D
(kuja kuturiken) ateku tedeh e
C                               D
(kuja kuturiken) ateku tedeh e
C                  D               C
kuja nari nge ndia kuturiken
D
tedeh..
G
hoo..oo..




Atas permintaan pengunjung disini kita coba terjemahkan. Mohon maaf  kalau terjemahannya kurang sempurna


tupung gelap berngi e 
aku terlolah
(dalam gelapnya malam aku terlamun/ melamun)

turang ija kena gundari
(turang dimana engkau kini)

bage dekahna kena la erberita
(sekian lamanya kau tiada berita)

turang lit nge tedehndu bangku
(turang adakah rindumu untukku)

###
aloi aku o turang
(dengarkan aku oh turang)

mesikel aku jumpa
(kurindu ingin bertemu)

bas aku lolah e begindu nge sorangku
(dalam lamunanku adakah kau dengar suaraku)

Tedeh
(rindu)

tedeh ateku kena nde karo
(kurindukan dirimu nde karo)

banci denga nge ndia kita jumpa
((masih) dapatkah kita kan bertemu)

ija
(dimana)

ija kena gundari mesayang
(dimana kau kini kekasih)

kuja nari nge ndia kuturiken
(kemana akan kukucurahkan)

ateku tedeh e
(rasa rinduku ini)

terang kin pe wari e a
ku terlolah
(di terangnya hari pun aku terlamun/ melamun)

turang.. ija kena gundari
(turang dimana engkau kini)

lit nge ndia oratna 
aku tertima
(adakah gunanya kutetap menunggu)

turang.. uga kata sorandu
(turang .. berikan ku jawaban)


back to ###