Cari Nama Artis / Judul Lagu

Sunday, April 24, 2016

SIRUKAT NAKAN John Pradep Tarigan

Image result for jhon pradep

Voc. John Pradep Tarigan
C                        G          F                        C
Aku pagi sicari makan kena Nde Karo sierdakan
C                                G  
Aku turang ngentamken cuan
F                    G                    C
Kam nande Karongku pagi singian

C                             G
Katandu labo pagi kutogan
F                                                 C
Sura-surandu Nde Karongku si erdalan
C                                      G
Entabeh nge turang kuakap man
F                              G                                C
Natap ciremndu gia gulenku sambalna bilacan

G                                            Am
Nande Karo oh Nande Karongku
F                                     
Adi lit pagi aku salah Ajari aku gelah robah
G                                                      C
Adina banci berjut ayondu ula min Kuidah
G                                            Am
 Nande Karo sayang aku sayang
F
Ula begiken ranan sienterem
F
Aku inganndu ernalem
G
Enggo kuarapken asa metua
 C                                      G
Kam ingan silinggem Hooooo....

C                         G       F                                                 C
 Aku keleng atendu kam Nde Karongku keleng ateku
C                           G
 Aku turang siencarindu
F                          G                       C
Kam Nde Karongku sirukat nakanku
F               G               C
Aku turang silatihndu
F                        G                       C
Kam Nde Karongku tambar latihku


http//www.kangudandu.blogspot.com

2 comments:

Unknown said...

Ban sitik lagu terpan luah bang.. mantap kel kuakap.

kangudanndu said...

Ok.. banci kari usahaken yahh, bujur