Cari Nama Artis / Judul Lagu

Tuesday, April 12, 2016

"PENGINDO" Merry Susanna Br. Sitepu


Voc. Merry Susana Br. Sitepu

Lirik dan Chord

Lirik Saja

C            F                             C
Kuinget kenca pergeluh si kubaba
                F                              C
Dosa ise nge erbahan maka bagenda
                   Dm                              Am
Lampas kal sirang nande sirang ras bapa
                    Dm                      Am
Sanga kitik denga aku i tadingkenna
    C                       G                C
Nggeluh sisada aku bas doni enda.


C              F                              C
Ben kenca wari kuja kal perlawesku
                     F                              C
Terangkenca wari ternungkun bas ukurku
       Dm                            Am
Oh Tuhan kam kap si erkuasa
               Dm                     Am
Arak-arakndu min nggeluhku enda
                 C                  G                           C
Gelah ula bangger lampas mbelin anak sisada

Reff :
 F                             C                     G              C            
Bapa…ku oh bapa erlebuh aku bapa erdilo aku
F                                 C                        G                   C
Nande…ku oh nande tedeh kel aku nande i didongkenndu
          Dm                                   G      
Lanai tertangkeliku nggeluhku e nande
         Dm                                     G
Lanai-lanai terukuriku padanku e bapa
C       G           C
Aloi aku aloi aku

C        G          C
Aloi aku aloi aku