Cari Nama Artis / Judul Lagu

Sunday, April 10, 2016

"AKU" 3n Trio

Image result for efry ejayani br tarigan
VOC. 3n Trio
Cipt. Junaedi Sinuhaji

Lirik dan Chord

Lirik Saja

C                Am            F               G
Uga berita kena ma labo lit sikurang
C                                        Am
Adi tedeh enggom kita si tedehen
C                       G                         C
Kukelengi morah ate ingeten pusuhku

C                    Am               F                 G
Enda kita enggo jumpa lenga gia ngerana
C               Em           F
Ula nai erdua-dua ukur
C                       G                                C
Sibahan sja keputusenna uga simehulina

Reff:
Am                 Em               F                  C               
Adi sedekah enda turang kena lalap kuinget
Am                  Em            F                   C
Ise pe la metehsa turang pusuhku e melenget
C                       Em               F               G
Terdaram daram aku kusinget kal kam rusur
C                 Em                F            G
Terarap arap aku piah iluhku mambur
C                                G
Aku la ngasup sirang turang
C                           G
Aku ula kel tadingkenndu

C
Aku …

No comments:

Post a Comment